Standaardvoorwaarden Standhouders Poes Café 2018

1.  Er wordt ten zeerste aangeraden pas in te schrijven wanneer de standhouder zeker is dat hij/zij het evenement volledig kan bijwonen (1 én 2 december 2018).

2. Inschrijven is mogelijk via het officiële contactformulier op felinova.be/standhouderpoescafe2018

3. Na inschrijving ontvangt de standhouder een factuur die binnen de 30 dagen dient betaald te worden.

4. Annulatievoorwaarden:

– Annulatie tot 10 dagen na de inschrijving én minimum 30 dagen voor de aanvang van het   evenement 1 december 2018 : kosteloos.

– Annulatie tot minimum 30 dagen voor het evenement: 50% annulatiekosten

– Annulatie vanaf 1 maand voor de start van het evenement op 1 december 2018: 100%   annulatiekosten

5. Annulering van een inschrijving kan uitsluitend per email op Jolien@felinova.be gebeuren.

6. Bewaking en verzekering: Als standhouder ben je zelf verantwoordelijk voor je stand. Een verzekering, in welke vorm dan ook en tegen welk risico dan ook, is niet inbegrepen.  De organisatie is niet aansprakelijk voor schade uit welke oorzaak dan ook ontstaan aan goederen en/of personen veroorzaakt door of in verband met het deelnemen aan het evenement. De organisatie is in geen geval aansprakelijk voor gevolgschade zoals winstverlies.

7. Algemene zaken: We willen er graag op wijzen dat er die dag GEEN katten worden meegebracht. Dit is te stresserend voor de dieren en druist in tegen de visie van de organisatie op kattenwelzijn. Ook bezoekers die katten bijhebben, zullen toegang geweigerd krijgen.

8. Respect: Het is op de dag zelf uiterst belangrijk voor een goede verloop van de standen, dat iedereen respect heeft voor elkaar en naar de bezoekers toe. Hou er rekening mee dat er andere standjes mogelijks hetzelfde kunnen verkopen als jij dus blijf hier integer over. Zorg er eventueel voor dat jullie prijzen niet drastisch uit elkaar liggen zodat iedereen een fijne verkoop heeft. Het is ook fijn dat je mee een oogje in het zeil houdt over de andere standen naar bijvoorbeeld diefstal, zo staan we samen sterk.

9. Geschillen: Indien u een klacht heeft, wordt u verzocht deze onverwijld en nooit later dan 30 dagen na de laatste beursdag in te dienen. Nadien worden deze niet meer in behandeling genomen.